پشتیبانی محصول و خدمات مشتریان

کسب رضایت مشتریان از ارزش‌های بنیادی شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا مي‌باشد که به همین دلیل ارتباطات و تعهدات این شرکت با مشتریان همواره فراتر از محدوده قراردادی است.

از جمله خدمات قابل ارائه در این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه‌ی خدمات پشتیبانی محصول در مراحل مختلف
  • ارائه خدمات توسعه محصول
  • ارائه خدمات آموزش مبتنی بر نیاز مشتریان
  • تأمين کالا، تجهیزات و قطعات يدكي بر اساس تقاضای مشتریان
  • ارائه‌ی راه حل‌های متنوع در راستای افزایش کارایی تجهیزات و پشتیبانی فنی و مهندسی