شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا به عنوان واحد نمونه اقتصادی استان اصفهان در سال 1396 معرفی شد

به گزارش روابط عمومی، همایش تقدیر از کارگران و واحد های  نمونه استان اصفهان  با حضور معاون امور تعاون ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  و استاندار اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد.

در این همایش شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا به عنوان شرکت نمونه اقتصادی در استان اصفهان در سال 1396 معرفی شد و لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد

استاندار اصفهان در این همایش گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت با نظارت مستمر نباید اجازه دهد که افراد غیر متخصص به اسم خصوصی سازی مدیریت واحدهای صنفی را به عهده بگیرند زیرا این امر مشکلاتی را برای واحدهای صنفی ایجاد می کند.
دکتر مهرعلیزاده تصریح کرد: این سازمان باید اندیشه و فکر به واحدها تزریق نماید و در جهت آینده نگری به توسعه ی صنایع کمک نماید که چه مجوزهایی برای توسعه صنایع داده شود و چگونگی بهره برداری و افرادی که باید در راس مدیریت واحدها قرار بگیرند را نیز مشخص نماید.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در ابتدای ورود به استانداری اصفهان دستیار ویژه ای آشنا به مسائل کلان استان انتخاب و او را نسبت به بررسی مشکلات تولیدی استان مأمور نمودم، افزود: ابتدا صدها واحد تولیدی بیمار رصد شد که دستگاه‌های مربوطه را موظف به پیگیری مشکلات آن‌ها کردم تا قبل از اینکه این واحدها به کلی از بین بروند به آن ها کمک شود.
وی با اشاره به اینکه به ابتکار اتاق بازرگانی کلینیک صنعت راه‌اندازی خواهد شد، افزود: در این کلینیک مدیران موفق استانی که
سالها در این زمینه فعالیت می کنند و چند هزار کارگر دارند، در خصوص واحدهای بیمار اظهار نظر می کنند و مشکلاتشان را شناسایی و برای حل آن راهکار ارائه خواهند کرد.
محسن مهرعلیزاده علت اصلی بالا بودن ۲ درصدی میانگین بیکاری در استان اصفهان نسبت به میانگین کشوری را سرمایه‌گریزی خواند و افزود: مدیران کل فکر نکنند اگر به سرمایه‌گذار امتیازی بدهند برای آن‌ها مشکل‌ساز خواهد شد و بدانند تقوای تولیدکننده و سرمایه‌گذار از مسؤولان و مدیران بیشتر است چرا که ریسک موجود را پذیرفته و در جهت سرمایه گذاری اقدام نموده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امسال در کمترین و بی سابقه ترین سال از نظر حجم ورودی آب به حوضه ی زاینده رود قرار داریم،اضافه کرد: اگر مردم ۲۰ درصد در مصرف روزانه آب شرب خود صرفه‌جویی نکنند در تیرماه دچار مشکل خواهیم شد با این وجود علی‌رغم مشکلات کم‌آبی در استان اصفهان اجازه تعطیلی هیچ واحد صنعتی را به دلیل کم‌آبی نخواهیم داد و با آبرسانی سیار به باغات هیچ درختی نخواهد خشکید.
مدیر ارشد استان در پایان یادآور شد: همه مردم به خصوص کشاورزان تحمل کنند تا از این یک سال استثنایی عبور کنیم تا از سال آینده با برنامه ها و طرح هایی که اجرا خواهد شد شاهد اتفاقات خوبی برای آب زاینده‌رود باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید از شما سپاس گذاریم.

شرکت مهندسی ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا

تماس با ما