حضور شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در نخستین نمایشگاه رونق تولید ملی با حضور مسئولان استانی در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

اولین دوره از نمایشگاه رونق تولید ملی 26 لغایت 29 شهریورماه با حضور 40 شرکت در  حوزه‌های صنعتی، فولادی، داروسازی، کشاورزی، لاستیک‌سازی، فرآورده‌های نسوز، ساخت و تولید لوستر، تولید قطعات خودرو، صنایع دفاعی، اپتیک و دانش‌بنیان در محل دائمی  نمایشگاههای اصفهان برگزار گردید. درکنار شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا ، شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی بزرگی مانند فولاد مبارکه، ذوب‌آهن ، بهیار صنعت، زرین خودرو، داروسازی رها، داروسازی گیاهی نوشاد، صاایران، فولاد اخگر، توسعه سپاهان، توزیع سپاهان، کاخلر، دنیای گیربکس، پرتیکان، فرآورده‌های نسوز و صنعت پویا در این نمایشگاه حضور داشتند.

در خلال این نمایشگاه ، شرکت جلسات تخصصی با مدیران و کارشناسان شرکتهای فولادی و همچنین جلسات عمومی با دکتر فولادگر نماینده مردم اصفهان و  تعدادی از معاونین استانداری اصفهان در محل غرفه شرکت سپاهان مپنا برگزار نمود.

یکی از موضوعاتی که در این نمایشگاه بکارگیری شد، ایجاد غرفه فراخوان درخواست همکاری در خصوص تکمیل و به روز آوری بانک اطلاعاتی رزومه ها بود، این رویداد که در آن با هدف ارائه موقعیت‌های شغلی سازمان در نمایشگاه انجام شد ، نتیجه آن آشنایی کارجویان با سازمان در یک فضای رقابتی بود. چنین رویدادی می‌تواند بستری برای تبادل اطلاعات و توانمندی‌های کارجویان با شرکت را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید از شما سپاس گذاریم.

شرکت مهندسی ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا

تماس با ما