به مناسبت روز ملی کیفیت، روز چهارشنبه مورخ 1398/09/13 در شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا سمیناری با هدف آموزش مباحث کنترل کیفیت آماری و اهمیت آن در حفظ و ارتقای اعتبار سازمان برگزار شد.

کیفیت به معنای کار درست را بار اول صحیح انجام دادن و بارهای بعد بهتر از بار اول انجام دادن است

به مناسبت روز ملی کیفیت، روز چهارشنبه  مورخ 1398/09/13 سمیناری با هدف آموزش مباحث کنترل کیفیت آماری  و اهمیت آن در حفظ و ارتقای اعتبار سازمان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور همه پرسنل
و مدیران ارشد سازمان در شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا برگزار شد، جناب آقای دکتر بانکی هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر  و وزیر اسبق نیرو  به عنوان سخنران اصلی با مطرح نمودن موضوع کیفیت ، نقش و اهمیت آن  را در تولید محصولات به ویژه در شرایط بحرانی امروز ، بیان نمودند و جلسه با سخنرانی جناب آقای مهندس مهابادی معاون محترم فروش در راستای تبیین ارزش کیفیت در زنجیره تامین ادامه یافت . سپس  سرکار خانم اکرم رجایی کارشناس برنامه ریزی و کنترل کیفیت آماری – دو مبحث مربوط به اهمیت و دستاوردهای کنترل کیفیت آماری را ارائه کرده  و بیان داشتند ، ارزش کیفیت باید مبتنی بر توانایی های آن در افزایش سود سازمان باشد و کلیه واحد ها ی سازمان می بایست در راستای کاهش هزینه های پنهان خطاها ، تلاش و مساعدت نمایند. سازمان ما با کشف خطاها و عارضه یابی آنها با روش ارزش گذاری اهم آنها را در اولویت ریشه یابی قرار می دهد.

در ادامه مسابقه ای با موضوع: (کیفیت را در کار خود چگونه معنا می کنید؟) برگزار و از میان بهترین پاسخ ها تعداد 4 نفر به قید قرعه انتخاب شدند.  همچنین نفرات برتر بخش تولید در حوزه کیفیت معرفی و جوایزی به آنها اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید از شما سپاس گذاریم.

شرکت مهندسی ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا

تماس با ما