نخستین همایش تعالی گروه مپنا برگزار شد

نخستین همایش تعالی گروه مپنا، روز شنبه 29 آبان در سالن خواجه نصیر ساختمان میرداماد برگزار شد.

در این همایش که با حضور مدیرعامل گروه و مدیران عامل شرکت‌های حاضر در نخستین دوره ارزیابی مدل جامع تعالی مپنا و تعدادی از مدیران ارشد شرکت گروه مپنا همراه بود، مدیران عامل بخش‌های کسب‌و‌کار نیز حضور داشتند. همچنین در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدیران عامل سایر شرکت‌های گروه (شرکت‌های حاضر در دومین دوره ارزیابی مدل جامع تعالی گروه مپنا) و اعضای کمیته علمی مدل به‌صورت مجازی در همایش مشارکت کردند.

ابتدا، “هومن نصراللهی شیراز”، معاون سیستم‌ها و اطلاعات گروه، به بیان مسیر طی‌شده تا دستیابی به مدل نهایی جامع تعالی مپنا پرداخت.

در ادامه، نماینده کمیته علمی و دبیرخانه تعالی، ضمن ارائه خلاصه اقدامات و سوابق این مدل، اظهار داشت: تدوین و نهایی‌سازی مدل جامع تعالی مپنا، حدود 7 سال به طول انجامید و تجربه، دانش و تلاش جمعی تعدادی از اساتید حوزه تعالی، مدیران، مشاوران و کارشناسان این حوزه پس از اجرای فاز پایلوت در سال 98، منجر به کسب نتایج مناسب و اجرای آن در 12 شرکت منتخب شده است.

“منوچهر نجمی” همچنین گام‌های اجرایی فرآیند، آمار دقیق از وضعیت سیاست‌های حاکمیتی مدل در سطح شرکت‌ها و نتایج مربوط به حوزه مدیریت و رهبری سازمان را تشریح کرد.

براساس اعلام نماینده کمیته علمی، مدل، ادامه مسیر پیگیری و همراهی با سازمان‌ها پس از انجام ارزیابی در قالب تدوین نقشه‌ راه تعالی، تعریف پروژه‌های بهبود و تسهیل به‌اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات انجام خواهد شد.

در ادامه، مدیرعامل گروه مپنا، به موضوع اهمیت موضوع تعالی، لزوم استمرار مسیر و جایگاه این امر در ارتقای عملکرد گروه مپنا و شرکت‌های زیرمجموعه پرداخت.

“عباس علی‌آبادی” بر ارزیابی متون و میزان جاری‌سازی و پایبندی به سیاست‌های حاکمیتی مانند سند جامع اخلاقی و مواردی از این قبیل تاکید کرد.

مدیرعامل گروه مپنا، تدوین، جاری‌سازی و پایبندی به نقشه راه تعالی و مسیر آینده را از خروجی‌های مهم این فرآیند نامید و درخصوص به‌ اشتراک‌گذاری شاخص‌های مشترک کسب‌و‌کار و برقراری امکان مقایسه و بهره‌گیری شرکت‌ها از تجارب برتر یکدیگر ابراز امیدواری کرد.

در بخش پایانی این رویداد، ضمن اعلام سطح تعالی شرکت‌های ارزیابی شده این دوره، دکتر علی‌آبادی و مهندس شیراز، لوح تقدیر و تندیس‌ تعالی متناسب با سطح تعالی و امتیاز کسب‌شده، به مدیران عامل این شرکت‌ها اهدا شد.

اسامی و سطوح تعالی شرکت‌ها در جدول زیر قابل مشاهده است:

 

ردیفنام شرکتسطح شرکت
1شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)تندیس سیمین – سطح 1
2شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)تندیس سیمین – سطح 1
3شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو)تندیس بلورین – سطح 2
4

شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا

تقدیرنامه 4 ستاره
5شرکت مهندسین مشاور موننکو ایرانتقدیرنامه 3 ستاره
6شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های ویژه مپنا (توسعه 3)تقدیرنامه 3 ستاره
7شرکت نیرپارستقدیرنامه 3 ستاره
8شرکت نصب نیروتقدیرنامه 2 ستاره
9شرکت مهندسی موادکارانتقدیرنامه 2 ستاره
10شرکت احداث و توسعه ریلی مپناتقدیرنامه 1 ستاره
11شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپناتقدیرنامه 1 ستاره
12شرکت تعمیرات و توسعه بهره‌برداری ریلیتقدیرنامه 1 ستاره

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید از شما سپاس گذاریم.

شرکت مهندسی ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا

تماس با ما