بازدید مدیرعامل محترم گروه مپنا از شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در اصفهان

بازدید مدیرعامل محترم گروه مپنا از شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا
در اصفهان

جناب آقای دکتر علی آبادی، در تاریخ 1400/06/14 از دستاوردهای گروه مپنا، در شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا، بازدید کردند.
در این دیدار ابتدا، آقای دکتر سپهبدنیا مدیرعامل شرکت سپاهان مپنا ، شرحی از فعالیت ها و اهم تولیدات و خدمات شرکت سپاهان مپنا را به همراه دستاوردها، توانمندی ها و وضعیت امور جاری این شرکت در حوزه های مختلف تشریح نمودند.و پس از آن مدعوین محترم ازبخش های مختلف سالن های تولیدی شرکت سپاهان مپنا بازدید نمودند.

 

مدیرعامل گروه مپنا در این دیدار ضمن تاکید بر روند بالای رشد و توسعه در دنیای امروز بر ضرورت افزایش نوآوری و سرمایه گذاری و تمرکز بر بازاریابی وفروش اشاره کردند.
دکتر علی آبادی تصریح فرمودند که راهبرد جدید توسعه شرکتهای صنعتی از جمله مپنا، تنوع بخشی به محصولات و خدمات و حضور در بازارهای جهانی است. در این خصوص ایشان به فرصت های مناسب موجود در کشور و تمرکز بر بازارهای منطقه و کشورهای همسایه اشاره نمودند.
مدیرعامل گروه مپنا همچنین به حوزه آب به عنوان یکی از نیازهای جدی کشور اشاره کردند و بر ضرورت بررسی روش های نوآورانه در تامین آب در حجم بالا تاکید نمودند.
دکتر علی آبادی ضمن تقدیر از تلاش ها و توفیقات حادث شده در شرکت سپاهان مپنا اظهار امیدواری کردند که این شرکت در آینده نقش بیشتری از طرف گروه مپنا در قبال بازارهای نیروگاهی و نفت و گاز و سایر صنایع کشور داشته باشد.

در این دیدار مدیرعامل گروه مپنا را، مدیران عامل بخش برق مپنا آقای مهندس عسگری و شرکت توگا آقای دکتر اولیا و شرکت توسعه برقی سازی و ذخیره سازی انرژی آقای دکتر تکلیفی بهمراه اعضاء هیئت مدیره شرکت سپاهان آقایان مهندس قاسمی و مهندس شهریاری همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید از شما سپاس گذاریم.

شرکت مهندسی ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا

تماس با ما