حضور شرکت سپاهان مپنا در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل

سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل از روز دوشنبه 1400/12/02 لغایت 1400/12/04 و با حضور جمعی از مسوولان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی، نفت، پالایش، پتروپالایش و تامین کنندگان منابع مالی و بانک های کشور در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.

این رویداد از دو بخش نمایشگاه و نشست های تخصصی تشکیل شده بود که بخش نمایشگاهی آن با حضور ۳۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی فعال در عرصه های ” پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی”، “سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی” و” شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها” و بخش همایشی نیز در قالب ۲۳ عنوان همایش با محوریت پتروشیمی، نفت و پتروپالایش در مرکزهمایش های بین المللی این جزیره برگزار شد.

در این نمایشگاه تفاهم‌نامه هایی با گروه مپنا امضا گردید. از جمله این تفاهم نامه ها فی مابین شرکت البرزتوربین مپنا و شرکت پتروشیمی ایلام، تفاهم نامه ساخت و تامین قطعات توربین های گاز نیروگاه دماوند انرژی عسلویه با گروه مپنا، تفاهم نامه شرکت پره‌توربین مپنا و شرکت مبین انرژی خلیج فارس و تفاهم‌نامه افزایش سقف همکاری گروه مپنا و گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بود.شرکت سپاهان مپنا نیز با هدف نمایش و معرفی توانمندی‌ها و محصولات و خدمات خود در صنعت پتروشیمی، در کنار سایر نمایندگان شرکتهای گروه مپنا، در این نمایشگاه پذیرای مراجعه کنندگان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید از شما سپاس گذاریم.

شرکت مهندسی ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا

تماس با ما