شرکت مهندسی، ساخت وتجهیزات سپاهان مپنا

شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا، یکی از شرکت‌های گروه مپنا محسوب می‌شود که هم‌گام با مأموریت گروه در بخش‌های مختلف انرژی، نفت و گاز و حمل و‌نقل کشور فعالیت می‌نماید.

شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و حرفه‌ای و زیرساخت‌های به‌ روز، یک تأمین‌کننده‌ی مطمئن و برتر در زمینه‌ی طراحی و تأمین تجهیزات صنعتی محسوب می‌شود که هم راستا با توسعه‌ی فعالیت‌های گروه مپنا و همچنین نیازهای صنعتی کشور، سبد محصولات خود را توسعه داده است



شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا از جمله شرکت‌های صنعتی و بزرگ کشور محسوب می‌شود که فعالیت خود را از 1375 دراستان اصفهان با ساخت انواع تجهیزات صنعتی‌وسازه‌های فلزی در صنایع سیمان‌وفولاد آغاز نمود
حضور شرکت در مهد صنعت کشور‌ و به‌کارگیری نیروهای متخصص و مجرب منجر به اجرای موفق پروژه‌هایی همچونساخت و نصب تجهيزات (كارخانه سيمان كارون‌، طرح توسعه سيمان اصفهان‌، كارخانجات هفت‌گانه نيشكر خوزستان وغیره) با همکاری شرکت‌های بین‌المللی از جملهHAZMAGآلمان گردید.
شرکت در سال 1380 و تحت نظارت شرکت‌های بین‌المللی همچون ANSALDO، ENERGIA و SIEMENS وارد حوزه‌ی ساخت تجهیزات نیروگاهی شد.
تغییرساختار وتوسعه زیربنایی هم‌زمان با ورود به حوزه‌ی طراحی تجهیزات نیروگاهی و توسعه‌ی سبد محصولات، فصل جدیدی در مسیر توسعه به وجود آورد.
شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا هم‌اکنون در زمینی به مساحت 350 هزار مترمربع و با به‌کارگیری بیش از 800 نفر نیروی کار متخصص و حرفه‌ای در قالب دپارتمان‌های عملیاتی و پشتیبانی در مراحل مطالعات، جذب و برنامه‌ریزی و مدیریت تعهدات فعالیت می‌نماید.
استقرار دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در پارک علم و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان علاوه بر تقویت زیرساخت‌های دانش‌بنیان، بستر مناسبی جهت توسعه ی ارتباطات صنعت و دانشگاه را فراهم آورده است.



در همین ارتباط شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در سال1396 موفق به أخذ رتبه دانش‌بنیان گردید.



  • طراحی و تأمین کوره دوقلوی عمودی پخت آهک
  • طراحی و تأمین مخازن تحت فشار
  • طراحی و تأمین انواع اجکتورهای صنعتی
  • طراحی و تأمین پکیج‌های آتشنشانی
  • ارائه خدمات در بخش پشتیبانی محصول