مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا به عنوان بالاترین مقام اجرائی سازمان، وظیفه هدایت سازمان را بر عهده دارد.

معاونین سازمان زیر نظر مدیریت عامل که یکی از اعضای هیآت مدیره  محسوب می شود فعالیت می کنند

جناب آقای مهندس محمدرضا قاسمی

هدف از تاسیس معاونت فروش و توسعه بازار، بسط و تثبیت حضور شرکت سپاهان مپنا در بازارهای هدف، شناسایی و نفوذ در بازارهای مستعد جدید و همچنین ارتقای میزان فروش محصولات، تجهیزات و خدمات ارائه شده توسط شرکت می‌باشد.

دستیابی به این اهداف تنها از مسیر ایجاد تعاملات سازنده، چابک و اثربخش میان مشتریان و بخش های مختلف این معاونت و بر مبنای ارزش های سازمانی و اصول مشتری مداری میسر است.

لذا ماموریت اصلی این معاونت، برقراری ارتباط مستمر و پویا با مدیران تامین کننده خدمات، بررسی و تحلیل نیازها و فرصت های بازار جهت ورود به فضای کسب و کار جدید و همچنین ایجاد ارزش های نوین مبتنی بر اصول مشتری مداری می باشد.

این ماموریت در سایه ارائه راهکارهای مناسب و موثر، توسعه عملی محیط کسب و کار و تجارت و ایجاد موقعیت های مناسب جهت ارتقای رشد و سودآوری در مجموعه سپاهان مپنا، قابلیت تحقق را خواهند داشت.

از فعالیت‌های این معاونت می‌توان به مذاکرات مستقیم با مشتریان جهت عقد قرارداد، تکمیل اسناد مناقصات، ارائه پیشنهاد قیمت و صدور صورتحساب در صورت نهایی شدن سفارش اشاره نمود

جناب آقای مهندس حسن عابدیان

 
 این معاونت واقع در پارک علم و فن‌آوری اصفهان، مجهز به زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روز، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در راستای طراحی و تکوین محصولات و خدمات و همچنین پشتیبانی تکنولوژي محصولات در جهت افزايش کيفيت و کاهش هزينه‌های تأمين، توليد و حفظ رقابت‌پذیری محصولات، فعالیت می‌کند.

وجود زیرساخت و بسترهای انتقال تکنولوژی از شرکت‌های صاحب دانش و ارتباط موثر با مراکز علمی و تحقيقاتی از دیگر توانمندی‌های این دپارتمان به شمار می‌رود.

جناب آقای مهندس مجید کرباسی

 

مدیریت و راهبری کلیه تعهدات سازمان در قالب طرح‌ها و پروژه‌ها از فاز آغازین و برنامه ریزی تا مرحله اجرا، کنترل و اختتام از جمله ماموریت‌ اصلی این معاونت محسوب می شود.

جناب آقای مهندس داوود مظاهری

 

مدیریت زنجیره‌ تأمین به عنوان یک ساختار لجستیک پویا و چابک، یک فرآیند پشتیبانی در زنجیره‌ی ارزش محصولات شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا به شمار می رود؛ که مدیریت برنامه ریزی تامین و شناسایی و ارزیابی تامین کنندگان، مدیریت حقوقی و قراردادی پیمانکاران، مدیریت خرید به‌هنگام و با کیفیت و برونسپاری ساخت قطعات را به عهده دارد.

توسعه‌ی شبکه‌های تأمین قابل اتکا از طریق بهبود فرآیند شناسایی، ارزیابی و توانمندسازی مستمر تأمین‌کنندگان به عنوان یک برنامه راهبردی، در این معاونت در حال انجام است.

سرکار خانم مهندس ترابی

 
 برنامه‌ریزی، اجرا و هدایت فنی-تکنولوژی و عملیاتی كليه فرآیندهای توليدی مرتبط با سبد محصولات و تعهدات شرکت، منطبق با نیاز فعلی و آتی مشتریان در این معاونت انجام می‌گیرد؛ به نحوی که از تولید به‌هنگام و با کیفیت و منطبق بر استانداردهای لازم اطمينان حاصل گردد.

وجود سوله‌های صنعتی سنگین، جرثقیل‌های سقفی مختلف تا ظرفیت ۵۰ تن، کوره‌های عملیات حرارتی تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتی‌گراد، تجهیزات و ماشین‌آلات به‌روز در کنار تخصص و توانمندی پرسنل، از جمله زیرساخت‌های تولیدی این شرکت به شمار می‌رود.

جناب آقای مهندس محمد حسن محمدی

 

ماموریت کلان این معاونت سیاست گذاری راهبردی و تدوین استراتژی های سازمان، مدیریت کلان سبد تعهدات سازمان به همراه تسطیح و تخصیص منابع می باشد.

سایر ماموریت های این معاونت عبارت است از:

  • طرح ریزی و نظارت بر اجرای فرایند های سازمان، جهت ارتقاء سطح مدیریت کسب و کار
  • برنامه ریزی جهت یکپارچه سازی و اجرای استراتژی های کلان و بخشی سازمان
  • طرح ریزی و اجرای نظام پکپارچه برنامه ریزی، به منظور افزایش و بهبود موفقيـت عملیات و پـروژه هـای سازمان
  • اولویت بندی، برنامه ریزی و نظارت بر حسن انجام فعالیت ها و همسویی استراتژی ها و عملیات سازمان
  • ایجاد ارتباط سیستمی و هوشمند، بین منابع و مصارف به ویژه در سطح سبد پروژه ها
  • نظارت و ارزیابی بر عملکرد و بهره وری کلان سازمان
  • مدیریت زیر ساختهای سخت افزاری و نرم افزاری، جهت پشتیبانی فرایندی و اطلاعاتی از واحدهای عملیات و پروژه های سازمان با محوریت ERP

جناب آقای مهندس سهیل مهابادی

 

معاونت مالی با تکیه بر قوانین و استاندارهای مرتبط و با تحلیل صحیح داده های مالی در جهت تحقق اهداف و استراتژی های سازمان فعالیت می کند.

تأمین به موقع منابع مالی بر اساس بودجه ‌بندی بخش‌های مختلف سازمان، مدیریت هزینه‌ها و جریانات نقدینگی شرکت، ارائه‌ی گزارشات تحلیلی مالی و پاسخگویی به نهادهای نظارتی مالی از جمله ماموریت‌ اصلی این معاونت محسوب می شود.

جناب آقای مهران لطفی زاده

 

برخورداری از منابع انسانی شایسته، یکی از ابزارهای توانمندساز شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در ارائه‌ خدمات و محصولات متمایز و برجسته است.

معاونت منابع انساني در راستاي دو هدف استراتژيک جذب، توسعه و نگهداشت نيروي شايسته و تطبيق سازمان و فرهنگ سازمانی با استراتژی‌های آن، فرآیندهای مؤثری را بر مبنای مدل‌های علمی اجرا نموده است؛ به نحوی که علاوه بر تأمین و افزایش پیوسته‌ رفاه کارکنان، در ارتقای برند و موقعیت رقابتی سازمان نیز تأثیرگذار است.

همچنین با حفظ و ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان، پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و بهبود مستمر سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست، متعهد به استانداردها و الزامات قانونی حوزه HSE بوده و از فعاليت‏‌های اصلی سازمان پشتيبانی می‌نمايد.

جناب آقای دکتر روح اله جزینی