سپاهان مپنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران حضور یافت .

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» با حضور ۱۲۵ شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی از دوم لغایت پنجم بهمن ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید. نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه است كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي گردد. گروه مپنا نیز در این دوره از نمایشگاه به معرفی دستاوردها، خدمات و نوآوری‌های این گروه صنعتی پرداخت. تمرکز اصلی مپنا در این نمایشگاه ارائه راه‌حل‌های جامع در حوزه آب بوده است.
شرکت سپاهان مپنا به عنوان تامین کننده تجهیزات شیرین سازی آب به روش حرارتی ( MED و ZLD) با حضور فعال در این دوره از نمایشگاه ضمن ارائه توانمندیها و دستاوردهای خود دراین حوزه، اقدام به شناسائی نیازمندیها و جذب فرصت های مشارکت و توسعه همکاری با شرکتهای داخل و خارج از گروه مپنا پرداخت. در همین راستا و طی برگزاری این نمایشگاه، قرارداد احداث پکیج نمک زدایی پروژه IRAN LNG به روش EPC بین شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا و شرکت نیرپارس با حضورمدیران عامل و معاونین شرکتهای مذکور منقعد گردید. این قرارداد شامل طراحی، تامین، نصب و راه اندازی دو دستگاه آب شیرین کن MED با ظرفیت 1800 مترمکعب آب شیرین در روز است که محل اجرای آن در واحد شیرین‌سازی گاز ایران LNG واقع در بندر عسلویه می باشد.
برنامه‌های آتی مپنا در حوزه آب با تمرکز بیشتر بر جذب تکنولوژی و بومی‌سازی تجهیزات حوزه‌های شیرین‌سازی، تصفیه پساب و ساخت تجهیزات کاهش مصرف آب در حوزه کشاورزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در به حداقل رساندن مصرف آب و بازچرخانی در صنایع معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از اینکه سایت ما را انتخاب کرده اید از شما سپاس گذاریم.

شرکت مهندسی ساخت و تجهیزات سپاهان مپنا

تماس با ما